Sunday 12 February 2012

cintaku dengan budak sekolah

assalaimuaikum,first time saya menulis blog tpi x thu nak buat apa pun biasalah buta tentang dunia it nie tpi try cuba dlu,firstly awak semua x tahu @ x faham apa yang ditulis dalam gambar di atas yang menulis tentang cinta... sya pun pernah mengalami alam cinta ini di sekolah and universiti.....sya nak ceritakan kisah cinta saya dengan bdak sekolah yang berapa matang ckit biasalah kalau bercinta dengan budak sekolah nie macam cinta-cinta monyet jew tapi dah putus....lama juga saya bercinta dengan dia and sebab 2 lah boleh ceritakan kat sini @ luahkan kat sini....macam nie lah yang boleh sya ceritakan seringkasnya dia seseorang yang mudah jew nak lafazkan kata-kata cinta pada sya tapi dia x pernah terfikir kan apa yang dimaksudkan dengan cinta..cerita dari awal dulu lah saya ada lah couple ngan budak nie kenal pun dia hantar mesej kat sya nak berkenalan slepas itu saya tanyalah ambik nombor kat mana dia jawab ambik lah dekat adik angkat.....dia kata lah dia nak jadi adik ang kat saya, saya setuju je lah lpas 2 lama - lama saya pun pelik lah knapa lah adik angkat sya yg baru terlampau aktif sangat menelefon saya sedangkan adk saya pun x berapa ambik berat pasal saya rupa-rupanya ada maksud yang tersirat.......hahaha....memang x boleh diterima lah......yang dimaksudkan adalah "couple"......lepas 2 sya setuju dengan paksaan nya, sya pun terima je lah dengan main2 hati x ikhlas dan hati pun x terbuka langsung untuk dia.....dan dia pun punya lah gembira apabila sya pun jawab ya.....
.............tiap - tiap hari (pagi,petang dan malm)hantarlah dia msj jiwang boleh dikatakan full lah inbox sya pada tiap- tiap hari kalah dengan orang yang lama couple seperti :......
***I think I love you more than words can say , I think I love you more and more each day. I think I love you with all of my heart, I think I love you hate when we’re apart. I think I love you loving you’s easy, I think I love you though it sounds cheesy. Thinking all of this I know I love you. ***The way you look into my eyes, It scares me The way you say “I love you”, It scares me The way you know just what to say, It scares me The ways you scare me, I love it ***charm is ur face… character is ur great… great is ur smile… best is ur style. ***U’re in my heart… if U don’t believe in my words… so try to pull my heart… U will c ur name on every wall of my heart. ***A special smile a special face… a special someone I can’t replace… I luv U… I always will… U’ve filled a space no one can fill! macam 2 lah boleh dikatakan........tapi ada juga selain beri kata2 jiwang iaitu dikatakan laporan hari2 (makan ke belum,hari nie buat apa?,jumpa ngan sape?,tido pukul berapa?,ada tel ko sape2 selain dio......dan banyak lagi lah.....saya pun jawab lah dengan x berapa jujur n ikhlas tapi xpe dia percaya pada saya......ok lah setakat nie dulu....bubye........................

1 comment: