Friday 17 February 2012

continue...............................

assalaimuailaikum,lma dah aq x update my status sory dong because very- very buzy now.............sory to say hahaha.....hri nie smbung cter lma kot kisah aq dengan bdak sekolah ....aq hbiskan sampai mna???aq pun x ingat xpelah...after that,selepas berbulan2 couple aq rsa boring(bosan) plak x thu lah sebab apa semakin dia tel kat aq semakin bertmbah kemrahan @ streess aq....klau tel selalu aq jew yg bnyak tnya dia hnya thu hafaz script "ummmmm, yup ,hoolah,ok " 2 je lah yang sya ingat....tiap2 hri boleh dikatakan saya maki dia plak dia xpe relaks jew..lma jgalah sya couple genat dlam setahun 2 pun dia yg bgitahu aq, aq x ingat apa2 x kira 2 pun dalam hidup aq ....lama kelamaan aq pun bgitahu lah dia yg aq terang yang aq x berapa sukakan dia, xdok feeling kat dio sejak awl kami copule sampai hbis, dia pun kta lah dengan nada sedih sanggup tggu saya sampai sya bleh terima dio....nak buat mcmna sya msih cintakan dengan mak we sya yg lma sampai skarang pun ingt lgi saya pda dio....saya dengan hati bgitahu lah ok dan terima kasih kerana nak tggu saya...tapi selepas xdok pun buat bnda2 yang menarik hati sya sma jew dengan perngai lama yang lebih teruk adalah klau keluar dengan senyap jew seratus peratus (nie yang buat sya tension )selepas 2 sya nak jumpa dio terfikir jgalah sebab sama jew jumpa @ x jumpa.....sya bgitahu lah kat dia klau msih nak tggu sya boleh lah awak jdi adik angkat sya dan ambik aty saya dlu x tahu lah kalau kot2 aty sya terbuka untuk awak x boleh kira sekarang nie adik angkat pun terangkat juga...huhuhu.....mcm 2 je lah yang boleh sya ktakan tentang hubungan sya dengan dio....sory lah klau ada kta yang menyakiti awk n sya kurang ajar sngat......ok lah ckuplah setakat nie......bubye.....i am single ok.....(bebas)......

3 comments:

  1. pakcik,hbis botak pale bace entry pakcik ni..kejap2 gne aku,saya..sori 2 say....susah nkphmape yg pakcik ckp..terbelit2 wayar kat otak ni..:P

    ReplyDelete
  2. ala2 taw lah lma dah tggal bhasa melayu......tatabhasa,grammar semua dah x ingat......lgi pun ko jgn bnyak komen suka aty aq kat blog aq....hahaha

    ReplyDelete